BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Apie transportą Lietuvoje

* Vairuodamas mokamąjį automobilį užlaikai visą pasaulio eismą, per tave laikas ir išvis visa pasaulio egzistencija sustoja ir visi žmonės laukia kol tu pagaliau dingsi iš kelio.

* Pamatę priekyje važiuojančią mašiną su klevo lapu, visi vairuotojai privalo jį aplenkti ir papypsinti, nes kitaip jų antroji pusė mirs nuo cerebralinio celiulito.

* Dviračiais Lietuvoje važinėja tik gaidžiai ir p*darai - pasak vairuotojų.

* Mašinomis Lietuvoje važinėja tik gaidžiai ir pyd*rai - pasak dviratininkų.

* Motoroleriais važinėja tik kurčnebyliai.

* Autobusu važinėja tik praustis nemėgstantys žmonės.

* Pėsčiomis Lietuvoje vaikšto tik nemirtingi ir šarvuoti žmonės, todėl eiti per gatvę tamsoje, nesidairius ir išlindus iš po krūmo yra normalu. Supraskite mane teisingai, man žmogaus negaila, tik labai užknisa kas savaitę taisyti mašiną ir keistis priekinį stiklą.. Visgi KRIZĖĖĖĖĖĖĖĖĖĖĖĖĖĖĖ!!!!!! ŪŪŪŪŪ!!!!!

* Posūkio signalą reikia įjungti po manevro atlikimo, kad visi aplinkui važiuojantys žinotų, kad tu prieš kelias minutes atlikai posūkį.

* Mieste reikia važinėti ilgomis šviesomis, kad visi matytų tave iš toli.

* Moteris už vairo.

* Jei atsitrenkia į tave kita mašina, VISADA reikia išlipti baisiai nepatenkintu ir nustebusiu, kokio velnio čia į tave įvažiavo, tau normaliai važiuojant greitkeliu… atbulomis… prieš eismą… skersai kelio… per raudoną šviesą… girtam… be teisių… rogėmis…

* Jei važiuoji su mašina, ant kurios yra priklijuotas klevo lapas, mieste ant 120kmh, tai visi aplinkiniai važiuoja 130kmh.

* Jeigu matote, kad iš paskos jūsų važiuoja moteris - sustokite šalikelėje ir įjunkite avarinį signalą. Laukite kol kelias vėl atsilaisvins ir dings avarinė situacija.

* “Mikruškėse” yra tik du greičiai - 30kmh ir 130kmh.. o vietoj vairo yra du mygtukai - “staigus posūkis į kairę 90 laipsniu kampu” ir “staigus posūkis į dešinę 90 laipsnių kampu”.

* Autobusuose ir mikruškėse neveikia fizikos dėsniai, todėl senoms boboms nereikia už nieko laikytis, transporto priemonei pradedant važiuoti, sukant ar stabdant. O jei vis dėlto fizikos dėsniai suveikia, tai reikia laikytis už savo piniginės, tašės ar kišenės. Prastesniu atveju reikia skrieti į artimiausią keleivį, taip siekiant išvengti susidūrimo su grindimis.

* Pėstieji ir dviratininkai PRIVALO neturėti jokių atšvaitų, kai juda keliu naktį, per lietų, rūke. Nes kitaip dar, neduok dieve, gali ir parsigauti gyvi namo.

* Pavežant pakeleivį būtina prisiminti, kad jis turi pasijausti saugus ir pasitikintis jumis. Todėl geras būdas, tai pasiekti, yra švelniai, laisva ranka, glostyti pakeleivio pečius ir veidą. Jei jis sėdi gale, tą galima padaryti sustojus šalikelėje.

* Pirma eile važiuoja tik lopai, todėl yra normalu antra ar trečia eile važiuoti 30kmh greičiu.

* Lenkiant kitą mašiną reikia važiuoti 0,1kmh greičiau už lenkiamąjį. Tik ne greičiau! Lėčiau galima.

* Lietuvoje visi yra žiauriai geri vairuotojai, todėl:
a) Teorijos egzamine, tereikia turėti veidą ir egzaminas išlaikytas. Beveidžiai žmonės nepraleidžiami.
b) Praktikos egzamine, tereikia pataikyti įsėsti į mašiną, kuri yra pateikiama tarp kitų dviejų klaidingų variantų. Jei iš 2 kartų pataikai, teises gauni. Trys pateikti dalykai į kuriuos gali bandyti sėsti: nr.1-Mašina; nr.2-Ledų tortas; nr.3-Brazauskienė. (p.s. teisingas atsakymas nr.3)

* Moteris važinėjanti su įjungtu posūkio signalu pati supranta, kad jai kelyje ne vieta, todėl būdama supratinga ji rodo puse avarinio signalo, kad aplinkiniai pasiruoštų ir lauktų jos kliurkos bet kurią akimirką.

* Kelių policija Lietuvoje gera ir supratinga, jei pokalbyje su jais išvengi terminų: pyderas, eik nachuj, ko bled sustabdei, tavo tėvas gėjus.

* Visi vairuotojai bent kartą gyvenime važiuoja prieš eismą, tad pasirinkite nuošalesnę vietą, kur tai padaryti, kad būtų kuo mažiau žalos.

* Pėstysis stovintis prie perėjos ir niekur neinantis gali būti nušautas vietoje - pagal Lietuvos konstituciją.

* Pėstysis pradėjęs eiti per perėją ir tada sustojęs ir pradėjęs rodyti gestus, kad praleidžia važiuojančias mašinas, įsipareigoja apmokėti visas galimas vairuotojų baudas. Plius, jam vairuotojai turi teisę sulaužyti vieną ranką ir tris kojas - pagal KET.

* Už numuštą motorolerininininką, sekančiai jūsų baudai taikoma 90% nuolaida.

* Kelių žiedus sugalvojo velnias.

* Per kiemus vaikščiojantys metro ūgio vaikai neprivalo dairytis eidami per gatveles.

* Norfoje neperku krapų.

Patiko (19)

Rodyk draugams

1 komentaras | “Apie transportą Lietuvoje”

  1.   Povilas rašo:

    Be dvidešimt penkios mano laiku ir aš žvengiu balsu kaip niekad. Ačiū Tau, gerasis žmogau :)

Rašyk komentarą